Архів відкритих уроків

“Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити”
К.Ушинський



2021 - 2022 н.р. 

14.02.2022 року Ванжулою Н.В. було проведено показовий урок для учнів та учениць 8-А класу на тему “Класифікація неорганічних сполук, їх склад та номенклатура”. Протягом заняття учитель використала такі форми та методи, як: “Мозковий штурм” на етапі актуалізації знань, “Робота зі схемами”, використання інтерактивних вправ. Восьмикласники працювали із опорними конспектами. Підведення підсумків здійснено за допомогою вправи “Хімічний пазл” та інтерактивної вправи, яка розміщена на платформі learningApps. Урок хімії був пов’язаний із іншими дисциплінами: біологія, основи здоров’я, географія, зарубіжна література.






 










01.12.2021 вчителем хімії Ванжулою Н.В. був проведений показовий урок з учнями 7-А класу на тему “Повітря. Оксиген. Кисень: склад молекули, фізичні властивості, біологічна роль. “На етапі актуалізації знань вчитель використала гру “Закінчи речення”, за допомогою якої учні пригадали основні терміни та поняття. Пояснення матеріалу суповоджувалось презентацією Powerpoint. Знайомство з Оксигеном учні розпочали з інформації про його поширеність на Землі, з’язували кількісний та якісний склад повітря, розглянули прості та складні газоподібні речовини. Семикласники охарактеризували хімічний елемент- Оксиген, за положенням в ПСХЕ, дізнались про його фізичні та хімічні властивості за допомогою опорного конспекту у вигляді таблиці. Вчитель приділила увагу дослідницькій роботі учнів, а саме відео-проєкту учениці про історію відкриття Оксигену. Учні також розповідали про зв’язок цього хімічного елементу з організмом людини. Спостерігалась динамічна робота учнів з підручником, діти з’ясували цікаву властивість повітря – переходу його компонентів з рідкого агрегатного стану в рідкий і навпаки та дізнались методи промислового добування азоту, кисню, аргону з рідкого повітря. На етапі систематизації та узагальнення знань вчитель дуже вдало підібрала гру за допомогою онлайн-ресурсу kahoot.


2020 - 2021 н.р. 

Тема. Поняття про рН розчину. Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища

конспект уроку 

презентація

2019 - 2020  н.р  

Тема:«Вода- як розчинник.Розчин та його компоненти. Значення води як розчинника у природі та житті людини.»

конспект уроку

презентація  

Тема: Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакції розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.

конспект уроку

презентація 

2018 - 2019 н.р

Тема. Фізичні та хімічні властивості основ. Застосування основ.

презентація

конспект уроку

Тема: Ферум як представник металічних елементів побічних підгруп.

           Фізичні та хімічні властивості заліза.

презентація

конспект уроку

                                                                 2017 - 2018 н.р.

Тема: « Нітратна кислота і нітрати, їх поширення в природі. Проблема вмісту нітратів у харчових продуктах.

презентація 

конспект уроку 

2016 - 2017 н.р.

 Тема: Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками. Реакції сполучення, розкладу, обміну, заміщення.

презентація 

конспект уроку 

 Тема: Оцтова  кислота, її молекулярна та структурна формули, фізичні властивості. Функціональна карбоксильна група. Хімічні властивості.

Конспект уроку 

     

  

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ПЕРЕМОЖЦІ І ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ з ХІМІЇ у 2021-2022 н.р. Корсун Олександр 7 - А Вертепна Вікторія 7 - А Ішков Олексій 10 - В Ст...