На період вимушеного карантину вивчаємо тему "Основні класи неорганічних сполук"
28.05 - 8 - А
29.05. - 8 - Б
Тема. Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ, середніх солей.
25.05 - 8 - В
25.05 - 8 - Б
26.05 - 8 - А
21.05 - 8 - А
22.05 - 8 - Б
25.05 - 8 - В
18.05 - 8 - В
18.05 - 8 - Б
19.05 - 8 - А
Шановні восьмикласники!
8 - А клас https://chemistri6school.blogspot.com/p/blog-page_18.html
8 -В
https://chemistri6school.blogspot.com/p/blog-page_98.html
знайти своє прізвище та номер варіанту. Бажаю успіху!
8 - Б клас
контрольна робота на освітній платформі «На урок» join.naurok.ua. Наголошую на тому, що роботу виконуємо лише раз та підписуємо лише своє прізвище.Ключ доступу 2380835 .Бажаю успіху!!!
Увага!
19 травня
Підсумкова контрольна робота з теми " Основні класи нерганічних речовин "
Рекомендований матеріал для повторення:
Для 8-А, 8-Б п.37,38,39,40,41,43
Для 8 - В п.31,33,35,36,38,40.
Бажаю успіху
18. 05 - 8 - В
8 - В Тема: "Генетическая связь между классами неорганических веществ"
Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл" с. 134 № 13(повністю)
( 12.05. - 15.05.2020)
15.05.2020 - 8 - Б
Тема "Генетичний зв язок між класами неорганічних сполук"
Між простими речовинами оксидами, кислотами. основами і солями існує генетичний зв'язок, а саме - можливість взаємного переходу.
Генетичний зв'язок - це зв'язок між речовинами різних класів, заснований на взаємоперетворені речовин і показує походження одних речовин від інших.
Наприклад,
Отже, різними шляхами добута одна і та ж сіль. Можливий і зворотний перехід - від солі до інших класів неорганічних сполук і простих речовин
Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту vanzhula12061981@gmail.com
28.05 - 8 - А
29.05. - 8 - Б
Тема. Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ, середніх солей.
25.05 - 8 - В
25.05 - 8 - Б
26.05 - 8 - А
Тема. Практична робота № 3 Розв’язування експериментальних задач
1. Перегляньте
відеоурок Практична робота № 3.
2. Повторіть параграфи 43, 44, опрацюйте параграф 45, 46
4. Скачайте інструктивну
картку
5. Виконайте
практичну роботу в зошиті. Сфотографуйте і надішліть на електронну адресу
21.05 - 8 - А
22.05 - 8 - Б
25.05 - 8 - В
Тема. Практична робота № 2 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук
1. Перегляньте відеоурок Практична робота № 2.
2. Опрацюйте параграфи 43, 44
4. Скачайте інструктивну картку
5. Виконайте практичну роботу в зошиті. Сфотографуйте і надішліть на електронну адресу
vanzhula12061981@gmail.com
18.05 - 8 - В
18.05 - 8 - Б
19.05 - 8 - А
Шановні восьмикласники!
Сьогодні
у вас відповідальний день. Ви маєте виконати підсумкову контрольну
роботу, яка перевірить знання з хімії, отримані вами за час
дистанційного навчання.
Для цього вам необхідно перейти за посиланням:8 - А клас https://chemistri6school.blogspot.com/p/blog-page_18.html
8 -В
https://chemistri6school.blogspot.com/p/blog-page_98.html
знайти своє прізвище та номер варіанту. Бажаю успіху!
8 - Б клас
контрольна робота на освітній платформі «На урок» join.naurok.ua. Наголошую на тому, що роботу виконуємо лише раз та підписуємо лише своє прізвище.Ключ доступу 2380835 .Бажаю успіху!!!
Увага!
19 травня
Підсумкова контрольна робота з теми " Основні класи нерганічних речовин "
Рекомендований матеріал для повторення:
Для 8-А, 8-Б п.37,38,39,40,41,43
Для 8 - В п.31,33,35,36,38,40.
Бажаю успіху
18. 05 - 8 - В
8 - В Тема: "Генетическая связь между классами неорганических веществ"
Генетические
связи - это связи между разными классами, основанные на их взаимопревращениях.
Зная классы неорганических веществ, можно составить генетические ряды металлов и неметаллов. В основу этих рядов положен один и тот же элемент.
Зная классы неорганических веществ, можно составить генетические ряды металлов и неметаллов. В основу этих рядов положен один и тот же элемент.
Среди металлов можно выделить две разновидности рядов:
1. Генетический ряд, в котором в
качестве основания выступает щёлочь. Этот ряд можно представить с помощью
следующих превращений:
металл→основный оксид→щёлочь→соль
Например,
K→K2O→KOH→KCl
2. Генетический ряд, где в качестве
основания выступает нерастворимое основание, тогда ряд можно представить
цепочкой превращений:
металл→основный оксид→соль→нерастворимое основание→
→основный оксид→металл
Например,
Cu→CuO→CuCl2→Cu(OH)2→CuO→Cu
Среди неметаллов также можно выделить две
разновидности рядов:
1. Генетический ряд неметаллов, где в
качестве звена ряда выступает растворимая кислота. Цепочку превращений можно
представить в следующем виде:
неметалл→кислотный оксид→растворимая кислота→соль
Например,
P→P2O5→H3PO4→Na3PO4
2. Генетический ряд неметаллов, где в
качестве звена ряда выступает нерастворимая кислота:
неметалл→кислотный оксид→соль→кислота→
→кислотный оксид→неметалл
Например, Si→SiO2→Na2SiO3→H2SiO3→SiO2→Si
Домашнєє задание:
1. Параграф 42 Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл" с. 134 № 13(повністю)
( 12.05. - 15.05.2020)
12.05.2020
14.05.2020 - 8-А Тема "Генетичний зв язок між класами неорганічних сполук" 15.05.2020 - 8 - Б
Тема "Генетичний зв язок між класами неорганічних сполук"
Наприклад,
Са --- СаО --- Ca (OH) 2 --- CaSO 4
Цей ланцюжок підтверджуємо рівняннями реакцій:
2Ca + О2 = 2CaO
СаО + Н2О = Са(ОН) 2
Са(ОН)2 + Н2SO4 = CaSO 4 + 2H2O
До цїєї ж речовини можна дійти, виходячи з неметалу, наприклад сірки:
S --- SO2 --- H2SО3 --- CaSO3
Цей ланцюжок підтверджуємо рівняннями реакцій:
S + O2 = SO2
SO2 + H2O = H2SO3
Н2SO3 + Ca(OH)2 = CaSO3 + 2H2O
Існує багато різних схем, що відображають генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук. Широко відома схема "кухоль хіміка" (сусідні речовини взаємодіють між собою).
( 04.05.- 08.05.2020)
05.05.2020 - 8 - А Тема: Загальні способи добування кислот, солей.
08.05.2020 - 8 - Б Тема: Загальні способи добування кислот, солей.
07.05.2020 - 8 - А Тема: Розв язування розрахункових задач за рівняннями хімічних реакцій
Опрацюйте відеоматеріали
1. Опрацювати параграф 40, 41
2. Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл" с.125 №1,2 с. 129-130 самостійна + тести
8 - Б клас
( 27.04.- 01.05.2020)
27.04.2020 - 8 - В
https://drive.google.com/file/d/15MRlZ1FnXW3PrJnEIA8qbl4h-YdCNsYr/view
Відеодослід
https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc
Матеріал : https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/amfoterni-gidroksidi
Відеоурок для 8 - В класу (на рос.мові)
( 21.04 - 24.04.2020)
( 13.04 - 17.04)
Тема. "Хімічні властивості солей"
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 41 для 8А, 8Б кл
8 В параграф 37 повторити, вивчити параграф 38
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=771572
( 06.04. - 12.04.2020)
Щоб перевірити рівень знань з теми "Основи" перейдіть за наступним посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfDae5atlzaH34Xw_KVTaL6c6fPN7sVxeMoBchPrDHFsROSBA/viewform?usp=sf_link
та виконайте тестування
Дорогі учні, на цьому тижні опрацьовуємо тему "Кислоти ", для цього вам стануть в нагоді слідуючі матеріали:
https://drive.google.com/file/d/1ZA5uOPDDtcHYc5ZlQ5NAz2EvrmIJ9_P3/view
Для перевірки рівня засвоєння пройдіть наступне тестування
ВЛАСТИВОСТІ КИСЛОТ до 10 квітня
Домашнє завдання:
( 30.03 - 03.03.2020)
Урок 1 "Хімічні властивості розчинних основ"
Проте слід мати на увазі, що часто отримання речовин здійснюється не прямим, а опосередкованим шляхом. Наприклад,
купрум(II) гідроксид не можна добути реакцією взаємомодії купрум(II)
оксиду з водою, оскільки в цьому випадку взаємодії немає. Тоді
застосовують непрямий шлях: на купрум(II) оксид діють кислотою,
добувають сіль, а з солі дією розчину лугу добувають купрум(II)
гідроксид.
Це важливо!
Ланжюжок хімічних перетворень - це послідовність хімічних реакцій, в результаті яких одні речовини перетворюються на інші.
Ви вже познайомилися з ланцюжками хімічних перетворень переглядаючи цю сторінку. Як же здійснити такі перетворення?
Кілька практичних порад:
Щоб здійснити такий ланцюжок, потрібно насамперед вміти
правильно записувати рівняння реакцій і знати, за яких умов вони
протікають. Отже, необхідно мінімум знань: хімічні властивості речовин і способи їх отримання.
Наприклад:
перед вами стоїть завдання: виконайте ланцюжок перетворень
Cu --- CuO --- CuCl2 --- Cu(OH)2 --- CuSO4
1. Почніть з першої ланки ланцюжка: Cu. Спочатку запишіть його хімічну формулу і формулу речовини, що стоїть в ланцюжку наступною: CuO (він буде продуктом реакції).
Cu + ... = CuO
Згадайте хімічні властивості металів, як можна отримати оксид металу. Очевидно, що CuO ми добудемо спалюючи мідь в кисні.
2Cu + О2 = 2CuO
2. Тепер з CuO ми повинні отримати CuCl2 .
CuO + ... = CuCl2
Згадайте хімічні властивості основних оксидів, в результаті взаємодії з якими речовинами можна отримати сіль. Зрозуміло, що основні оксиди реагують з кислотами. Отже, CuO розчиняється в хлоридній кислоті HCl, утворюючи сіль CuCl2 (але буде ще один продукт реакції: H2O).
CuO + 2HCl = CuCl2 + Н2О
3. Далі з CuCl2 ми повинні отримати Cu(OH)2.
CuCl2 + ... = Cu(OH)2
Cu(OH)2 можна отримати, додав до розчину купрум(II) хлориду розчин лугу:
CuCl2 + 2КОН = Cu(OH)2 + 2KCl
4. Остання речовина яку ви повинні отримати це сіль CuSO4 з Cu(OH)2 .
Cu(OH)2 + ... = CuSO4
Ви вже знаєте, що основи реагують з кислотами (такі реакції називаються - реакції нейтралізації). Одже, при взаємодії з сульфатною кислотою можна отримати CuSO4 .
Cu(OH)2 + H2SO4 = CuSO4 + 2H2O
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 43
2. Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл" с. 133 № 8, с. 134 № 13
05.05.2020 - 8 - А Тема: Загальні способи добування кислот, солей.
1. Опрацюйте параграф 42
2. Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл"с. 129-130 самостійна + тести07.05.2020 - 8 - А Тема: Розв язування розрахункових задач за рівняннями хімічних реакцій
Перегляньте відеоматеріал
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 37
2. Виконати задачі с.109 № 11, с.111 № 5, с.107 № 3.
04.05- 8 - В Тема: Загальні способи добування оксидів, основ,
04.05- 8 - В Тема: Загальні способи добування кислот, солей.
04.05 - 8 - Б Тема: Загальні способи добування оксидів, основ.
8 - В клас Опрацюйте відеоматеріали
Добування оксидів https://www.youtube.com/watch?v=0RS5qpSfLsg
Добування основ https://www.youtube.com/watch?v=YCGgDIBzgjk
Добування кислот https://www.youtube.com/watch?v=9pdVI-FZyVk
Добування солей https://www.youtube.com/watch?v=SaVhCXsCzVo
Домашнє завдання 1. Опрацювати параграф 40, 41
2. Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл" с.125 №1,2 с. 129-130 самостійна + тести
8 - Б клас
Опрацюйте відеоматеріал "Добування оксидів та основ"
1. Опрацюйте параграф 42
2. Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл" с.125 №1,2,3,5
( 27.04.- 01.05.2020)
30.04.2020 - 8 - А
Тема: Загальні способи добування оксидів, кислот, основ, солей.
Спочатку повторимо що таке оксиди, кислоти, основи, солі, для цього виконайте наступне завдання:
Перегляньте відеоматеріал
27.04.2020 - 8-В
Тема: Загальні способи добування оксидів, кислот, основ, солей.
Спочатку повторимо що таке оксиди, кислоти, основи, солі, для цього виконайте наступне завдання:
Перегляньте відеоматеріал
Завдання:
1. Опрацюйте параграф 42
2. Виконайте завдання робочого зошита О.Березан "Хімія - 8кл" с.125 №1,2,3,5
27.04.2020 - 8-В
Тема: Узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук. Самостійна робота за наступним посиланням:
( виконати 27.04 до 17.00)
( виконати 27.04 до 17.00)
27.04.2020 - 8 - В
27.04.2020 - 8 - Б
28.04.2020 - 8 - А
Перегляньте відеоурок за посиланням:
Тема: Амфотерні сполуки
https://drive.google.com/file/d/15MRlZ1FnXW3PrJnEIA8qbl4h-YdCNsYr/view
Відеодослід
https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc
Матеріал : https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/amfoterni-gidroksidi
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 39
2.Виконати тест до 30 квітня 20.00 год
( 21.04 - 24.04.2020)
23.04.2020 - 8 - А
Тема: Амфотерні сполуки
https://drive.google.com/file/d/15MRlZ1FnXW3PrJnEIA8qbl4h-YdCNsYr/view
Відеодослід https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 39
2. Робочий зошит с. 123 -124 № 3- 7
21.04.2020 - 8-А( прохання роботу виконати 21.04 до 20.00)
Тема: Амфотерні сполуки
https://drive.google.com/file/d/15MRlZ1FnXW3PrJnEIA8qbl4h-YdCNsYr/view
Відеодослід https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 39
2. Робочий зошит с. 123 -124 № 3- 7
Фото з виконаними завданнями чекаю на вайбер 0630457733 або на електронну адресу: vanzhula12061981@ gmail.com
21.04.2020 - 8-А( прохання роботу виконати 21.04 до 20.00)
24.04.2020 - 8-Б ( прохання роботу виконати 24.04 до 20.00)
Узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук"
( 13.04 - 17.04)
13.04.2020 - 8 - В кл
13.04.2020 - 8 - Б кл
14.04.2020 - 8 - А кл
Дорогі учні, на цьому тижні опрацьовуємо тему "Солі ", для цього вам стануть в нагоді слідуючі матеріали:Тема. "Хімічні властивості солей"
1. Опрацювати параграф 41 для 8А, 8Б кл
8 В параграф 37 повторити, вивчити параграф 38
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=771572
13.04.2020 - 8 - В кл
17.04.2020 - 8 - Б кл
16.04.2020 - 8 - А кл
Урок 2. Розв язування задач за хімічними рівняннями
( 06.04. - 12.04.2020)
06.04.2020 - 8 - В кл
06.04.2020 - 8 - Б кл
07.04.2020 - 8 - А кл
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfDae5atlzaH34Xw_KVTaL6c6fPN7sVxeMoBchPrDHFsROSBA/viewform?usp=sf_link
та виконайте тестування
06.04.2020 - 8 - В кл
10.04.2020 - 8 - Б кл
09.04.2020 - 8 - А кл
Дорогі учні, на цьому тижні опрацьовуємо тему "Кислоти ", для цього вам стануть в нагоді слідуючі матеріали:
https://drive.google.com/file/d/1ZA5uOPDDtcHYc5ZlQ5NAz2EvrmIJ9_P3/view
Для перевірки рівня засвоєння пройдіть наступне тестування
ВЛАСТИВОСТІ КИСЛОТ до 10 квітня
Домашнє завдання:
1.Опрацювати параграф 33, 40 для 8 А, 8Б
8 В - параграф 34,35
8 В - параграф 34,35
2. Друкований зошит с.110 (завд 1,2) с.112(тести)
( 30.03 - 03.03.2020)
30.03.2020 - 8 - В кл
30.03.2020 - 8 - Б кл
31.03.2020 - 8 - А кл
Дорогі учні, на цьому тижні опрацьовуємо тему "Основи", для цього вам стануть в нагоді слідуючі матеріали:
Материалы для 8В класса
Химические свойства щелочей
Видеоурок "Основания. Химические свойства оснований"
https://www.youtube.com/watch?v=6ittoH1T1fA
Химические свойства щелочей
Видеоурок "Основания. Химические свойства оснований"
https://www.youtube.com/watch?v=6ittoH1T1fA
Урок 1 "Хімічні властивості розчинних основ"
Домашнє завдання:
8 В кл з рос.мовою навчання
1. Повторити параграф 32, опрацювати 33
2. Друкований зошит: урок 45, завдання с.102 - 103.
8А та 8Б
8 В кл з рос.мовою навчання
1. Повторити параграф 32, опрацювати 33
2. Друкований зошит: урок 45, завдання с.102 - 103.
8А та 8Б
1. Опрацювати параграф 38 до с.201.
2. Друкований зошит: урок 45, завдання с.102 - 103.
30.03.2020 - 8 - В кл
03.04.2020 - 8 - Б кл
02.04.2020 - 8 - А клУрок 2 "Хімічні властивості нерозчинних основ"
Домашнє завдання:
8 В кл з рос.мовою навчання
1. Повторити параграф 32, опрацювати 33
2. Друкований зошит : урок 46 с.104
8А та 8 Б
8 В кл з рос.мовою навчання
1. Повторити параграф 32, опрацювати 33
2. Друкований зошит : урок 46 с.104
8А та 8 Б
1. Опрацювати параграф 38 повністю
2. Друкований зошит : урок 46 с.104
Фото з виконаними завданнями чекаю на вайбер 0630457733 або на електронну адресу: vanzhula12061981@ gmail.com
(16.03 - 20.03.2020р)
16.03.2020 - 8 - В кл
16.03.2020 - 8 - Б кл
17.03.2020 - 8 - А кл
Урок 1: "Повторення класифікація оксидів, кислот, основ, солей"
сайт "Дистанційне навчання хімії: Оксиди"
Опрацьовуємо параграфи 30-34
Проходимо тести: https://www.testorium.net/test/6631/preview#_=_
Виконуємо послідуючі завдання на сторінці.
сайт "Дистанційне навчання хімії: Оксиди"
Опрацьовуємо параграфи 30-34
Проходимо тести: https://www.testorium.net/test/6631/preview#_=_
Виконуємо послідуючі завдання на сторінці.
16.03.2020 - 8 - В кл
20.03.2020 - 8 - Б кл
19.03.2020 - 8 - А клУрок 2: " Хімічні властивості оксидів"
В допомозі вам стане відеоурок за наступним посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE
Хімічні властивості кислотних оксидів
https://www.youtube.com/watch?v=vp54rj3I0M4
Хімічні властивості основних оксидів
https://www.youtube.com/watch?v=JMX6VgyLCck
Як складати ланцюжки реакцій
https://www.youtube.com/watch?v=7pC3xfLBKjA
Працюємо в друкованому зошиті с. 91 - 92
Фото з виконаними завданнями чекаю на вайбер 0630457733 або на електронну адресу: vanzhula12061981@ gmail.com
ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ ТА ПОВТОРІТЬ ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ З ТЕМИ "ОСНОВНІ КЛАСИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК"
Вивчаємо хімічні властивості оксидів
Чи все ти знаєш про кислоти?
Чи знаєш ти назви солей?
Наступне завдання допоможе вам засвоїти назви оксидів:
Тестові завдання для учнів 8 класу,
можна опрацювати натиснувши на зображення
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити