Шановні учні! Дякую, що ви відвідуєте цей блог.Бажаю вам успіхів у навчанні, наснаги, сили та терпіння досягти вершини вашої мрії.Сподіваюсь, що допомога цього блогу стане вам у пригоді.
ТЕМА 3: ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ ( перейдіть за посиланням, натиснувши на катинку)

Тема 2. ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ.
Знання цієї теми збагатять вас такими знаннями та вміннями:
- визначати тип різних хімічних реакцій;
- ознайомитеся з значенням реакцій у житті людини;
- складати рівняння ОВР та термохімічні рівняння.
- оцінювати значення різних типів хімічних реакцій у природі та техніці.
1 група: значення окисно-відновних процесів в природі.
2 група: значення окисно-відновних процесів в житті людини.
3 група: значення окисно-відновних процесів в хімічній промисловості.
4 група: значення окисно-відновних процесів в побуті.
5 група: значення окисно-відновних процесів в металургії.
6 група: руйнівна роль окисно-відновних процесів.
Шановні учні 9кл, опановуємо тему "Розчини та Електролітична дисоціація" з допомогою цікавих завдань.
"Електроліти та неелектроліти"
Повторення. Найважливіші класи неорганічних сполук
Тема 1. РОЗЧИНИ
Класифікація дисперсних систем за агрегатним станом дисперсного середовища та дисперсійної фази
Дисперсійне середовище
|
Дисперсійна фаза
|
Приклади
|
Газ
|
рідина
|
аерозоль: хмари, туман
|
тверда речовина
|
аерозоль: дим, пил у повітрі
| |
Рідина
|
газ
|
піна: морська, мильна
|
рідина
|
емульсія: молоко, нафта, майонез, лімфа
| |
тверда речовина
|
суспензії: глина у воді, пиво, кава.
| |
Тверда речовина
|
газ
|
тверда пінна: пемза, активоване вугілля
|
рідина
|
зубна паста, лікувальні грязі
| |
тверда речовина
|
сплави, гірські породи, шоколад
|
З другого семестру цього навчального року ви починаєте вивчення найцікавішого розділу хімічної науки - "Органічна хімія"
Підготуйтеся до самостійної роботи з теми "Алкани"
Молодець! Чудовий ігровий матеріал! Дякую
ВідповістиВидалити